הדרכות וסדנאות
סדנאות והדרכות מהוות אמצעי יעיל ואפקטיבי לפיתוח עובדים ומנהלים בארגונים, כי אין כמו תרגול והתנסות מעשית.
הניסיון מלמד כי פיתוח עובדים משפר בצורה משמעותית את התוצאות העסקיות של הארגון, עמידה ביעדים אישיים וצוותים, גיבוש עבודת הצוות, הגדלת תחושת הסיפוק, הקטנת השחיקה והגברת המוטיבציה.
מגוון הסדנאות שאני מעבירה עוסקות בפיתוח צוותים, בעולם המכירות ובהקניית מיומנויות אישיות. הסדנאות מקנות כלים ברורים, מעשיים ומיידים המתאימים למגוון רחב של עיסוקים ומשימות ארגוניות.
בסדנאות אני מקפידה על שימוש מאסיבי בתרגול וסימולציות, המדמות מקרים אמיתיים מהשטח ומתמקדת בהכוונה לשיפור יכולות המכירה.
את מערכי ההדרכה החווייתיים שלי אני בונה בהתאמה למטרות וצרכי הארגון. בפגישת ההכנה לסדנה, נגדיר יחד את מטרותיה ונחבר את מערך הסדנה לאסטרטגיית הארגון וליעדים שהוגדרו.
התוצאה שמתקבלת מביאה להצלחות עסקיות ושיפור תוצאות הארגון.
סדנת ניהול שגרות עבודה
"עבדתי היום כל כך קשה ולא הספקתי כלום...."
"כל כך הרבה ישיבות ביום אחד... לא נותר לי באמת זמן לעבוד... "
"רק יום שני היום ואני כבר שחוק... מחכה כבר לסופ"ש..."
כמה פעמים אמרת לעצמך משפטים אלו בסיום יום העבודה?
כמי שמאמינה ששגרת עבודה מובנית היא המפתח לבניית תשתית חזקה המאפשרת השגת מטרות עסקיות, בניתי סדנה המעניקה מיומנויות לניהול שגרות עבודה אפקטיביות והקניית כלים לניהול זמן, בניית תוכניות עבודה, תכנון ובקרה.
בסדנת "ניהול שגרות עבודה" תוכלו למצוא:
✔ כלים מעשיים לשגרות ניהול
✔ כלים מעשיים ליישום נהלי עבודה מסודרים
✔ מיפוי משימות וקביעת סדרי עדיפויות
✔ כלים ומיומנויות לניהול זמן ותכנון יומן מסודר
✔ כלים לבניית תכנית עבודה הכוללת תהליכי בקרה ומעקב
✔ הנחיות לניהול ישיבות צוות ופגישות קבועות עם עובדים וממשקים
ואל תשכחו – רק כשיש לנו שגרה, אנחנו יכולים לשבור שגרה, אם צריך.
וגם את זה נלמד בסדנה כדי לייצר יצירתיות, עניין ואנרגיות חדשות.
הסדנה מיועדת למנהלים ועובדים.
מספר משתתפים מומלץ: 10-15 איש בסדנה.
מס' מפגשים: 2 מפגשים של 6 שעות כל אחד.
כהכנה לסדנה נקיים פגישה מקדימה בת כשעתיים, בה ננתח ונאפיין את צרכי ואתגרי הארגון, נבחן את שגרות העבודה הרלוונטיות ובהתאם לכך נבנה את תוכנה ומהלכיה המדויקים של הסדנה.
סדנה מ"שירות לקוחות" ל"שירות מוכר"
האם אני יכול לעבוד פחות ולהרוויח יותר?
האם "איש מכירות" הוא מקצוע או מיומנות נרכשת?
האם "משרד מוכר" זאת סיסמא או פעולה ליישום?
האם העסק יכול להמשיך להתקיים ולהרוויח ללא צוות מוכר?
שירות לקוחות יכול ואף צריך למכור ולקדם את צמיחת העסק.
אנשי השירות שלנו נמצאים בקשר ישיר וקרוב עם הלקוחות ולכן יכולים להיות אנשי המכירות הטובים ביותר עבורנו, זאת אם נשכיל להעניק להם את המיומנויות הנדרשות לכך. כל עסק יכול להפוך את אנשי השירות שלו גם לאנשי מכירות מיומנים שיניבו הכנסות ויסייעו לצמיחת החברה וליציבותה לטווח הארוך.
בדיוק לשם כך בניתי את סדנת המכירות הניתנת לאנשי שירות הלקוחות ומקנה כלים חדשניים, מתקדמים ומעשיים להתמודדות עם לקוחות מסוגים שונים.
הסדנה כוללת:
✔ למידת עולם השיווק והמכירות
✔ התאמת המוצר המשווק ושיטת המכירה, לכל אדם באופן אישי
✔ שיפור מעשי של מיומנויות מכירה
✔ טיפול נכון בהתנגדויות והתלבטויות
✔ רכישת אמון הלקוח, בירור הצורך וניהול מו"מ
✔ הגברת המוטיבציה של העובדים
במהלך הסדנה נחווה סימולציות המדמות מציאות ונתמקד בפרקטיקה הלכה למעשה.
WIN – WIN – WIN
העסק שלי – העובדים שלי – הלקוחות שלי
הסדנה מיועדת למנהלים ועובדים.
מספר משתתפים מומלץ: 10-15 איש בסדנה.
מס' מפגשים: 2 מפגשים של 6 שעות כל אחד.
כהכנה לסדנה נקיים פגישה מקדימה בת כשעתיים יחד עם המנהלים הרלוונטיים, במטרה להכיר את המוצר/השירות, את צרכי החברה ולהגדיר יחד את המטרות והיעדים של הסדנה, בהתאם אדייק את הסדנה הייעודית שתתאים ספציפית לארגון שלכם.
סדנת פיתוח צוות
בעולם התעסוקה החדש העובד נדרש לגלות יוזמה, חדשנות, גמישות לשינויים, הסתגלות לעבודה בתנאי לחץ ומיומנויות בעבודת צוות משתפת ונכונה. לפיכך קיימת חשיבות בהשקעה בפיתוח העובדים והצוות.
אפקטיביות הצוות מושפעת משביעות רצון חברי הצוות, מאווירת העבודה, נאמנות העובדים, חיבור לחזון הארגון, לערכיו והזדהות עם מטרותיו. הדרך להשגת צוות מגובש, רתום ויעיל חיונית וחשובה לתוצאות הארגון. חווית הסדנה ותכניה מגבירים תחושות אלו ומעלים את רמת המוטיבציה והאנרגיות בצוות.
מטרת הסדנה שבניתי הינה לאבחן את עבודת הצוות ובהתאם להעצים, להדריך וללוות תהליכי צמיחה מקצועית ואישית. בסדנה אזהה את החוזקות והתחומים לשיפור, ובהתאם אקנה מיומנויות תקשורת בינאישית עם לקוחות ועמיתים לעבודה.
הסדנה הינה חוויה מעשירה ומהנה ומביאה את הצוותים לגיבוש ולחיזוק עבודת צוות. היא מספקת הזדמנות ללמידה ולרכישת מיומנויות תוך סיוע ביצירת מערכות יחסים טובות יותר בין עמיתים לעבודה, מחברת ומשמרת את העובד בארגון.
הסדנה מיועדת לצוותי עובדים.
מספר משתתפים מומלץ: 10-15 איש בסדנה.
מס' מפגשים: 2 מפגשים של 6 שעות כל אחד.
כהכנה לסדנה נקיים פגישה מקדימה בת כשעתיים, בה ננתח יחד את הצוותים בארגון, נאפיין אותם, נדייק את מטרות הסדנה, נגדיר את התוצאות שנרצה לראות בשטח ובהתאם לכך נבנה את תוכנה המדויק של הסדנה.