אודות
נעים להכיר,
אני עינת ינוביץ, יועצת ארגונית, מלווה עסקית ומאמנת מנהלים.
בעלת ניסיון רב שנים בניהול צוותי מכירות, מתמחה בהובלת סדנאות בארגונים המשלבות פרקטיקה, סימולציות והקניית כלים להשגת מטרות.
לאחר שנים של התמקצעות בתחום הביטוח והפיננסים בדגש על ניהול מכירות, תיכנון ועמידה ביעדים, בקרה ומדידה, אני כאן כדי לחלוק איתכם את כל הידע והניסיון שלי ולהקנות לכם כלים מעשיים להגעה להצלחות.
אני איתך בדרך להצלחה!
אז איך הכול התחיל?
מאז שאני זוכרת את עצמי אני מכורה לעבודה "workaholic". בגיל 24 לאחר שסיימתי את התואר הראשון בסטטיסטיקה, בזמן שכל חברי טיילו בחו"ל אני מצאתי את עצמי בתחילתה של קריירה מבטיחה. בחורה צעירה, מלאת תעוזה ונחישות, לקחתי על עצמי להקים את מחלקת ביטוח החיים בסוכנות ביטוח גדולה ומובילה, זאת הייתה ההתחלה ומאז - הכל היסטוריה.
אחרי שנים רבות של עשייה, השקעה, נתינה ועבודה מאתגרת, מספקת ומהנה במגוון תפקידי ניהול בחברות ביטוח, הגעתי להבנה כי הצלחות אינן תלויות רק בעבודה קשה. בביטוח כמו בביטוח אין ליד, קל מאד לדעת אם הצלחת, אם עמדת ביעד, מהי שורת הרווח והאם העסק בכיוון הנכון.
אני אישה של אנשים, הקשבה, אינטואיציות וחיבורים , אני יודעת להגיע לאנשים, לאתר חוזקות ולזהות צרכים שעולים מהשטח. כאשר זה משתלב יחד עם ארגז כלים עשיר, ניסיון עסקי וניהולי - זוהי הנוסחה המנצחת לחיבור יחד של אנשים ועסקים.
אחרי שנים בהן הובלתי צוותים ויישמתי מנגנוני הצלחה ארגוניים, הרגשתי שהגיעה העת לרכוש ידע ותאוריה באופן אקדמי. לאחר הכשרה אקדמאית כיועצת ארגונית יצאתי לדרך עצמאית ואני ממשיכה לעשות את מה שאני הכי אוהבת.
יש לי רצון עז לתרום ולהעביר את הידע והניסיון שצברתי הלאה, ללמד כל אחד מכם באופן אישי ולהקנות לו כלים מעשיים להגעה להצלחות.
אני מלווה תהליכי צמיחה והתייעלות של עסקים, מאמנת מנהלים, מייעצת ותומכת בתהליכי מכירות וניהול צוותים ומעבירה ידע פרקטי באמצעות מערך סדנאות שימושיות שפיתחתי להשגת מטרות ויעדים, המתמקדות בפרקטיקה וסימולציות תוך הקניית כלים להגעה לתוצאות.